مرحبا

ارحب بجميع الزائرين تلك خواطرى وهى ليست شعرا بالمعنى الحقيقى ولكنها مشاعرى ومشاعر من حولى انسجها من الخبال او من واقع الحياة خاصة بى او من حولى واقولها دائما انا لست بشاعر ولكن لدى مشاعر

تحياتى طارق ياسين

=

السبت، 6 سبتمبر 2014

علشان أحس بإهتمام

علشان أحس  بإهتمام 

=====

علشان أحس  بإهتمام 

حتى ولو بالكلام 

ابعت سلام

وعنى إسأل لو سؤال 

من غير هيام 

او حتى غرام

بس اعرف ايه هى الاحوال


علشان أحس  بإهتمام 


حس بيا 

ولو شويه 

وحن عليا

لو حتى شفقه

زى انا مابحس بيك

وتراعينى زى انا م اراعيك

لو لحظه واحده من ليل لياليك  

فكر فيا 

مش كل حاجه انت وبس

أكيد حسيت بإهتمامى

وعرفت شوقى وغرامى

ده الاهتمام أكيد يتحس

وانا مهما كان بيا آلام

هتهون عليا بالاهتمام


إهتمااااااااااام

واله أقولك سلام 

مبقاش يجى منه الكلام 

وأنا هاكون آخر تمام 

طارق ياسين  

ليست هناك تعليقات: